Saturday, March 19, 2011


It happen last week. Wanna make a shout out for Japan from here, following with these links,
SAVE JAPAN, with updated infos and news in diff languages.
Satellite Photos, see the disaster happen before and after.

Beside that, saw it from Rudi's place, would like to share it here. I guess most of us know him; 井上雄彦 Inoue Takehiko (creator of SLAM DUNK), he makes a great influence from twitter with his artworks for his country disaster. Spreading positive energy in current situation. And I love this one.

Friday, March 18, 2011


heavy rotation lately, also dedicate to people in Japan.

Wednesday, March 16, 2011

Thursday, March 10, 2011

MONOCLE back issue

Smarter b, when you are hanging out in any major bookstores in KL, help me look for this back issue of MONOCLE; issue 39 (DEC'10-JAN'11). I don't buy every issues, but hate that i miss this one. If you can find it, grab it for me please... Many thxx!

Btw, did mentioned before that you can listen to the broadcasts at The Monocle Weekly website or subscribe to the podcast on iTunes. So all of you iPhoners are worth to go and check it out.

Wednesday, March 09, 2011

FCBarcelona or Lionel Messi did it again!!

Yes, they did it again! Moved into the quarter final of UEFA Champions League. Honestly both teams are my favourites in Spain and England, playing stylish attacking football. So there is sure a great match whenever they met. FC Barcelona is always my priority, so im really happy with the result!

(Arggregate: 4-3)

The 2 respectful masterminds behind.

And of course the man of the match - Lionel Messi! Following some shots of his stunning 1st goal, he controlled the pass from Iniesta, and lifted or flipping the ball over the goalkeeper, before firing a volley into the net. Might be his goal of the season, also a goal that make out this post. Im sure my writing won't impress you much, so please watch the magic moment yourself...

Viva la BARCA~!!!

Sunday, March 06, 2011


Got this newsletter from UMG HK just the next day someone in HK brought me the latest ep - STRANGER UNDER MY SKIN. Kinda surprise or piss off when I saw this! LOL~ Actually this a limited edition cassette designed USB which included the latest music videos from both eps. Come with a box set designed to fit in both eps together to complete the collection. Ok, I must admit that their marketing strategy are brilliant, at least to a fan of Eason Chan like me would really hard to resist and gonna spend again… #$%^&* And it costs HKD200 which is not cheap (or worth?) to pay for a kinda add-up or bonus disc. Arrrgh!!! Hate it, love it and want it! ahahaa...

ps; Smarter Scwa, our orders are arriving real soon… hehehe.. make it earlier this time!

Wednesday, March 02, 2011

Garance Doré & The Sartorialist

Garance Doré and Scott Schuman are maybe the most soul mate kinda couple I found. Following their blogs is always an inspiring and enjoying stuff so far, and also become a habit too. lol~ Recently found a nice article, read it from here if you wanna know a little bit more of the couple.

ps; love this photo, taken by Graeme Mitchell.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...